wtorek, 29 grudnia 2015

Zawód matka to moja kariera

Kiedyś byłam ja, sama ze swoimi marzeniami, celami w życiu, ze sobą, Ja

Dziś jestem mamą i jest to mój najbardziej wymagający ale i najwdzięczniejszy zawód
Gdy zrezygnowałam z pracy dla mojego syna, gdy poświęciłam się jego rehabilitacji i edukacji odniosłam w swoim życiu prawdziwy przełom. Jestem szczęśliwa z tych lat, dążę do perfekcji ale potrafię zwolnić.
Moim marzeniem jest szczęśliwy dom, pełen chichotu dzieci, wypełniony miłością, zapachem świeżego chleba, ciepłej zupy po przyjściu ze szkoły.

To o mnie ta piosenka a o Tobie ??




Jaki będzie ten Nowy Rok 2016 ??
Ja mam już postanowienie noworoczne a Ty ?
1. Będziemy więcej grać w gry rodzinne (opisy już niebawem)
2. Piątkowe lub sobotnie wieczory będziemy świętować przy pysznym cieście oczywiście bezglutenowym
3. Będziemy częściej wychodzić poza dom, oczywiście wspólnie
4. Przeczytam książki o wychowaniu dzieci a opisy tu zamieszczę :)
5. Może mój blog kogoś zainteresuje



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz