piątek, 1 lipca 2016

Rudzinka czyta o psach

Dziś zaprezentujemy Wam książki o psach, psich historiach, naszych pupilach i ulubieńcach.

Czas wakacji czasem bywa ciężki dla naszych czworonożnych przyjaciół. Zwierzak to nie zabawka, jeśli nie możemy wziąć na nasz urlop zapewnijmy mu opiekę rodziny, sąsiadów bądź hotel. Nie wyrzucajmy.

Wiersze pod psem Wandy Chotomskiej o jakie piękne i wiele znanych z piosenek np. Kundel bury cza A ja mam psa.






O psie który szukał Joanny Guszty to opowieść o trójnogim kundelku z małego miasta, który pewnego jesiennego dnia wyrusza na poszukiwania czegoś, co do ostatniej strony pozostaje tajemnicą. Zaskakująca i pięknie zilustrowana.



Miko i pies to kolejna pozycja naszego ulubionego bohatera. To nie takie proste mieć psa i nim się opiekować.




Dżok Legenda o psiej wierności Barbary Gawryluk - z pewnością spadnie nie jedna łza przy jej czytaniu.
Historia, która wydarzyła się w Krakowie o czym poświadcza pomnik Dżoka.








Ludwik Jerzy Kern znany jest przede wszystkim z Ferdynanda Wspaniałego a tu wiersze Cztery łapy - piękne, nostalgiczne. A Ferdynand to podstawa klasyki dziecięcej. Ja bardzo lubiłam go w dzieciństwie.






Biały Bim Czarne Ucho, kto pamięta film ? Ja płakałam na nim. Polecam dla trochę starszych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz