wtorek, 6 grudnia 2016

Jak matka z córką

Patrzę na moje dziecko i widzę cud stworzenia, kocham je całą sobą. Moja mała córeczka ma już ponad 4 lata, moja mała córeczka ma ponad metr wysokości i już nie jest taka mała. Moja mała córeczka czasem potrafi płakać, czasem potrafi strzelić focha, czasem nas nie słucha. Nie, wróć ... moja mała córeczka jest bardzo grzeczna, moja mała córeczka jest czuła i opiekuńcza, moja mała córeczka zaskakuje nas na każdym kroku.
Kiedy zapytać ją kim chce być jak dorośnie zawsze odpowiada mamą.

Moja mała córeczka czasem zmienia się w damę. Lubi założyć rozłożystą sukienkę i tańczyć i śmiać się i śpiewać. Ale prawdziwa dama jest skromna i elegancka. Kobieta elegancka - pani od geografii, dyrektorka szkoły do której chodziłam zawsze nienagannie ubrana, uczesana, pachnąca. Jak miło ją spotkać gdzieś na ulicy i poczuć tę arystokrację.
Co zrobić aby zwykły sweterek, zwykła sukienka była elegancka ? Z pomocą przychodzi sklep internetowy z odzieżą dziecięcą z dopinanymi kołnierzykami ot takimi jak ten. Prosty trik i w mig strój odmieniony. Ulubiony sweter na niedzielny obiad już nie taki zwyczajny, sukienka zyskuje również szyk na występ w przedszkolu z okazji Dnia Babci i Dziadka.

http://www.aqademia.eu/

Kolejny obraz - pani z hartami - wzrostu średniego, bardzo naturalna, stonowana, w kolorach beżu, brązu i szarości. Czuje się od niej ciepło, przyjazną aurę. Ubrana ładnie acz wygodnie, z tkanin naturalnych wełna, len, bawełna. Och jaki piękny i ciepły płaszczyk. Pasowałby do niej.

Za oknem topniejący śnieg, zimno a nam marzą się kwiaty, również te we włosach. Kwiaty wpinane we włosy to znakomita alternatywa dla biżuterii. A te z aQuademia.eu są niezwykłe, popatrzcie sami -> tu.

Jednak z całej bogatej kolekcji ubrań dziecięcych podoba nam się najbardziej możliwość dobrania stroju dla mamy i córki. Jakie to niezwykłe móc założyć to samo np. w ten jedyny i niepowtarzalny wigilijny wieczór.
Kolekcja stworzona została z myślą o wygodzie noszenia, elegancji i prostocie z klasą.

A to nasze wspólne mamy i córki wybory:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz