czwartek, 28 grudnia 2017

Mikołajowe hity prezentowe

Czasem dziecko wie od razu czego chce, czego oczekuje, jakie są jego marzenia w tym również prezentowe. Młody w tym roku od razu wiedział co chce dostać od Mikołaja i wszystko to spisał bez problemu. Mikołaj z łatwością realizował punkt po punkcie z listy prezentowej a w Wigilię Młody szalał ze szczęścia bo dostał to czego pragnął. Jednej zabawki nie dostał ale nadwyżka prezentowa mam nadzieję zrekompensowała jej brak. A czego nie dostał - ołowianych żołnierzyków. 
A cieszył się najbardziej z pudełka na figurki StarWars z Lidla :)


Młody dostał również Sekrety Elektroniki (Mikołajowi dziękujemy) i do nocy eksperymentował dopóki nie popalił wszystkich bezpieczników. Stworzył nawet swoje radio.



Ten Hexbug okazał się dla 8-latka ciężki do samodzielnego złożenia, nawet 20-latek poddał się, więc trzeba było pomóc. Zestaw bardzo ciekawy i godny polecenia dla dziecka lubiącego dużo składać choć instrukcja mało czytelna jak dla mnie.



Młoda nie bardzo wiedziała o co prosić i trochę papugowała brata. Była zagubiona w prezentowym świecie i zdała się na los. Po otrzymaniu prezentów była również cicha i spokojna, nie cieszyła się entuzjastycznie jak robił to Młody. Przy Lego twierdziła, że się skupia ale złożyła Krainę Lodu sama. 
Zabawka logiczna Coggy choć początkowo ją przerażała (ja początkowo też nie wiedziałam co i jak robić) często trafiała w jej ręce i po tych kilku dniach radzi sobie już dość dobrze z ułożeniem prostych wersji. Stała się hitem i pewnie zostanie nim jeszcze długo również dla Mamy. Mała, zgrabna, łatwa do spakowanie na wyjazd, doskonała do samochodu. I wcale nie taka łatwa.





Mikołaj przyniósł jej również piękną książkę. Jesteśmy w połowie i jesteśmy oczarowani. Razem z jeżem Węszynoskiem śledzimy losy jabłonki jak wszystko się zaczęło. Przypomina mi się jak byłam mała mama opowiadała mi historie niebieskiej pestki przez długie lata.
Dobra książka jest doskonałym prezentem na różne okazje.

 
 Dziękujemy Mikołajowi za te wspaniałe prezenty.

2 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły na prezenty. Ja mam jeszcze małe dziecko, bo ma tylko 3 lata, ale mimo tego duży problem miał Mikołaj z wyborem prezentu dla mojego malucha. Zapytałam kiedyś co chciałby dostać od Mikołaja, to powiedział, że chce tylko sanki :). Po prostu sanki, a ja myślałam, że moje dziecko zacznie wymieniać nazwy różnych zabawek, których i tak pewnie nie dostanie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy. Hmm sanki super sprawa, tylko śniegu brak. Nasze dzieci będą musiały przyzwyczaić się do zupełnie innych Świąt niż my mieliśmy. Mam nadzieję, że był zadowolony z prezentu. wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń