czwartek, 1 czerwca 2017

Szafiarka czyli moda na spodnie z wysokim stanem

Wczoraj skończył się maj. Hmm majówka jakże już odległa, a przecież w sumie tak niedawno. Dziś już początek czerwca, za chwilę wakacje i podróże. Czas przyjrzeć się co piszczy w szafie, czas odświeżyć garderobę i przygotować się na miasto i za miasto.
W planach mamy wiele miejsc do zobaczenia na naszej polskiej ziemi. A to oznacza, że potrzebujemy wygodnej odzieży.
Choć marzą nam się upały, zwłaszcza w te letnie, leniwe dni nad morzem, trzeba się również przygotować na długie spodnie i długi rękaw. Pogoda w Polsce jest jaka jest - zmienna, kapryśna i jak dla mnie za chłodna. 

A ja lubię spodnie ...

choć dla mnie największym problemem jest właśnie dobór spodni.

Spodnie muszą być wygodne, a zarazem żeby ukryły to i owo, zmieniły lub choćby optycznie wyszczupliły to moje główne marzenia i oczekiwania odnośnie tego elementu garderoby. Zwłaszcza po urodzeniu dzieci, gdy waga i figura się zmieniły.

Drogie Panie znów wracają do łaski spodnie z wysokim stanem, które uwydatnią biodra, wyszczuplają nogi optycznie je wydłużając. Wracają zarówno w przypadku jeansów, jak również spodni materiałowych a sklep CREESTYLE oferuje je zarówno dopasowane do ciała, jak również z prostymi nogawkami. 


Całe dzieciństwo i młodość (późna podstawówka, liceum aż do matury, początek studiów) przechodziłam właśnie w takich spodniach, moja mama ma też ogromny do nich sentyment (szyła je nawet na wymiar u zaprzyjaźnionej krawcowej w czasach gdy w sklepach nie było nic lub kupowała takie spodnie jako rarytas  w sklepie Moda Polska). Niesamowicie wygodne służyły mi przez lata dzień w dzień również na koloniach, obozach, wycieczkach, w deszczowe dni i w te słoneczne. Do szkoły pod mundurek i po szkole do lasu i na rower. Wysmuklały talię i ją podkreślały przy moich szerokich biodrach.

A dziś znów cieszą się popularnością. I znów w XXI wieku można pójść w nich do kina, do szkoły i pracy, do restauracji, na siłownię czy po prostu pobiegać. Moda zatoczyła koło i znów wróciła jak bumerang. Ale teraz jest więcej możliwości, już nie jeden krój a wiele fasonów, już nie jeden materiał. Do tego wiele stylizacji na różne okazje. Jak sięgam pamięcią miałam chyba ze 3 spodnie takie same więc każdego dnia wyglądałam identycznie. Oj to były czasy. Ale dziś wcale tak nie musi być - każdy dzień to inna historia, to inna ja, każdy dzień to inna kreacja, stylizacja, kolor.

Dresy moro to ukłon w stronę miłośników wojskowego stylu, dla mam chłopców, na wycieczki, na siłownię, do biegania. Wykonane z lekkiego materiału a dzięki regulowanemu ściągaczowi idealnie dopasują się do sylwetki. 

Jeans to klasyk nadaje się na co dzień i od święta na bardziej oficjalne spotkania a nawet na sportowe okazje. Jeans zawsze modny i wygodny.

Czarne, bordo, zielone - w zależności od dnia, nastroju czy upodobań. Wygodny krój dzięki czemu można je nosić cały dzień, goniąc za malcem, w parku i w pracy, na spotkania ze znajomymi czy wieczorny spacer z mężem.

Początek miesiąca to dobry moment na zaplanowanie zakupów i przejrzenie garderoby. Zapraszam do sklepu <tu>, przekonaj się sama i zakochaj się w spodniach z wysokim stanem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz