wtorek, 5 lipca 2016

Patent na Fotel idealny w nienudnym biurze

Koniec przedszkola, początek wakacji a po nich już szkoła.
Ostatnie 2-miesiące aby zorganizować kącik młodego do nauki. A co jest najważniejsze - oczywiście odpowiednie krzesło, bo nauka to wiele godzin siedzenia nad książką, zeszytem, komputerem, laptopem.
Krzesło to podstawa dla naszej podstawy czyli kręgosłupa. Ma nie tylko spełniać swoje zadanie ale również dbać o postawę, plecy, kręgosłup, a co za tym idzie i o natlenienie mózgu co rzutować będzie na efektywność naszej pracy. Siedzenie musi być również wygodne abyśmy chcieli na nim siadać i pracować. A także estetyczne by komponowało się z całą resztą otoczenia.

Gdy byłem mały marzyłem o fotelu kręconym takim biurowym, choćby najprostszym. A gdy go wreszcie dostałem poczułem się kimś wyjątkowym, na wysokim stanowisku, dyrektorem.
Kręcą mnie nowości, wynalazki, innowacje i nie tylko jest to związane z moją pracą.
Przeglądając internet i szukając odpowiedniego krzesła do biurka, który w 100% spełniłby potrzeby syna natknąłem się na coś wyjątkowego. Popatrzcie sami tu i tu.


Fotel w zestawie z pulpitem na laptop, który można  złożyć aby nie przeszkadzał w pracy przy biurku, a zagłówek posiada regulacje wysokości oraz kąta położenia nakładki co pozwala dostosować jego położenie do wzrostu użytkownika. Biuro nie musi być nudne, a praca nie wygodna.

Oj to byłby dla młodego raj na ziemi, choć nauka by pewnie sporo ucierpiała.
Dlatego fotel zostawiam dla siebie, a co ! a dla młodego szukam dalej.

Dla fanów piłki nożnej
Dla fanów kotów
Dla fanów wnętrz minimalistycznych



Na stronie Centrum krzeseł.pl  jest mnóstwo ciekawych krzeseł, foteli i nie tylko i na pewno każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz